Profesionální pásy na běhání

 

Rady pro běhání na páse

Zvyšování výkonu v běhání

Zkuste zvýšit rychlost nebo sklon, alespoň na část tréninku. Intervalový trénink je dobrý způsob, jak zvýšit výkon, aniž by dolu k celkové únavě po celou dobu běhu. Můžete si udělat intervalový trénink jednou nebo dvakrát týdně (nikdy dva dny po sobě). Určitě dbejte na to jak se najíst před běháním na páse.

Úrazy na běhacím páse

Jednou z nejčastějších příčin úrazů na běhacích pásech je rychlý seskok. Pokud potřebujete do koupelny pro ručník nebo nějakou vodu, zpomalte stroj až na velmi sníženou rychlost a nastavte vodorovný sklon. Nebo ještě lépe, zkuste se ujistěte, že máte vše, co potřebujete - ručník, voda, sluchátka, atd. - než začnete běhat, takže je nebudete potřebovat běhěm běhání.

Měňte tempo běhacího pásu

Není dobrý nápad, nastavit tempo a držet se ho po celou dobu běhu. Za prvé, měli byste se měli zahřát 5-minutovou chůzí. Ta by měla být také při ukončení běhání.

Změna sklonu na běhacím pásu

Také, když běháte venku, běháte při různých rychlostech, protože z různých důvpdů, jako je vítr, kopce, semafory, a měnící se povětrnostní podmínky. Napodobte venkovní provozní podmínky, vyzkoušejte různé tempo anebo sklon celém horizontu. To vám také pomůže zabránit nudě na běžeckém pásu .

 

Běhací pás levně

  • nabídka běhacích pásů za nejlepší ceny na trhu
  • profesionální běhací pásy vysoké kvality

 

Kvalitní běhací pás

Eshop CZ

Objednávky ihned.

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?