Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Klasické kliky: Správná technika provedení cviku

datum: 2017-07-08 07:10

další video v pořadí «Kliky cvik»


A na samotný závěr už nezbývá, než se stručně seznámit s anatomií trojhlavého svalu pažního neboli tricepsu. Triceps paže, latinsky m. triceps brachii , se skládá ze tří hlav. Společně tvoří objem zadní strany nadloktí a jsou antagonistou bicepsu paže. Nejznámější z nich je vnější hlava (caput laterale), která utváří tolik charakteristickou svalovou kresbu v podobě koňské podkovy. Společně s vnitřní hlavou (caput mediale) začínají na kosti pažní a upínají se pod loketním kloubem v místě zvaném jako okovec. Zde končí i dlouhá hlava tricepsu paže (caput longum), jejíž začátek můžeme nalézt na dolní části ramenního kloubu na podkloubním hrbolku.

Kliky - neprávem opomíjený cvik

Vzepřete se pažemi na paralelních tyčích stojanu. Dlaně směřují k sobě, lokty jsou téměř propnuté. Poté se kontrolovaně spouštějte do dolní polohy, odkud se silným tlakem tricepsů zvedněte nahoru. Záda držte rovná, lokty mějte u těla a pro maximální zapojení tricepsů se nepředklánějte. Případnou dodatečnou zátěž zavěšujte v tomto případě za tělo. Směrem dolů nádech, nahoru výdech.

Cvičení kliky

Vleže na lavičce nebo na zemi držte menší nakládací činku ve vzpažených pažích. Poté ji kontrolovaným pohybem spouštějte dolů tak, až se vaše dlaně dotknou hlavy. Poté následuje návrat do výchozí polohy. V základním provedení je důležité držet nadloktí po celou dobu kolmo k trupu. Směrem dolů se nadechujte, nahoru vydechujte

Jaké druhy kliků cvičit? - Návody na nápady

Kolik uděláš kliků? Otázka, kterou dostal v životě téměř každý. Klik, slouží k základnímu posouzení silové vytrvalosti. V průměru by měl člověk udělat 75 standardních kliků. Avšak existuje velká část obyvatelstva pro které je toto  číslo nedosažitelné.

Tento cvik můžete provádět za každé situace, čas si na něj lze najít například při pauze v práci. Nic speciálního k němu nepotřebujete, stačí se jen pohodlně usadit.

Kliky jsou  jeden z nejstarších a nejznámějších cviků s vlastní vahou. Patří do svaté silové trojice (dřepy, shyby, kliky ). Jedná se o cvik velice přirozený a jednoduchý, avšak pro jeho jednoduchost a „obyčejnost“ je na tento cvik velice často zapomínáno. Během klikování dáváte především zabrat prsním svalům , můžete však klikovat pod různými sklony s různým rozpažením a tím regulovat tlak na ostatní svalové partie jako jsou ramena, tricepsy, břicho a třeba i zádové svaly.

Pokrč ruce v loktech a běž celým tělem těsně nad zem. Při pohybu dolů se nadechuješ. Po stejné ose se vrať zpět do počáteční polohy. Klik končí s nataženýma rukama. Při pohybu nahoru vydechuješ.

Provádí se úplně stejně jako klasický klik jen s tím rozdílem, že jednu ruku máte položenou na 65-65 cm vysoké podložce. Kulturisté tento cvik provádějí na zdůraznění předních pilovitých svalů.

Cviky na prsní svaly jsou více preferovány u mužů, ale na posílení této oblasti by neměly zapomínat ani ženy. Cviků na prsní svalstvo je celá řada , v tomto článku zmíníme ty nejzákladnější z nich.

Mnoho z vás posiluje zejména břicho, nohy, ruce či záda a na přední partii hrudníku bohužel zapomíná. Přitom právě prsní svaly jsou pro naše zdraví i celkový vzhled neméně důležité.

«Kliky cvik» - obrázky . Další obrázky «Kliky cvik».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?