Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Přehled cviků

datum: 2017-06-26 21:34


Vsedě na zemi, kolena pokrčená, chodidla na zemi. Skrčené prsty přitiskneme k zemi a paty přitáhneme co nejblíže k prstům. Prsty natáhneme dopředu a pohyb opakujeme.

Výpady vpřed s jednoručkami | Posilovací cviky

Lehnete si na lavičku na záda, uchopíte se držadel a chodidla opřete do plošinky, takže vaše nohy míří vzhůru. Cvik spočívá ve vytlačování a pomalém, kontrolovaném spouštění zvolené zátěže. V horní pozici držte kolena mírně pokrčená, úplné propnutí je příliš zatěžuje, navíc byste na okamžik přerušily napětí svalů, což není žádoucí. I zde můžeme zvolit nastavení nohou. Jestliže budou chodidla u sebe, posilujete vnější stranu stehen. Pokud máte nohy a špičky více od sebe, tak vnitřní stranu stehen.

Cviky na boky, které 100% fungují | BezHladovění.cz

Získaná plochá noha vzniká až v průběhu života v důsledku kostních, vazivových nebo svalových poruch. Většinou se vyvíjí na normální, zdravé noze, někdy do ní vyústí dětská plochá noha. Prvním stupněm je přetížená, unavená noha. Ve druhém stupni se při zatížení již objevuje pokles klenby. Při dalším zhoršení dochází k třetímu stupni, kdy je klenba zploštělá, ale ještě je možné modelovat ji zpět do normálního tvaru. Nakonec může nastoupit fixovaná deformita, kterou již nelze ani pasivní napravit, což odpovídá čtvrtému stupni onemocnění.

Cviky na nohy | Výživa pro fitness

Při správném posilování nohou je třeba do svého tréninku zařadit jak cviky na stehna , tak také cviky na lýtka. Pojďme si postupně představit jednotlivé cviky na nohy:

I když se zdá, že díky chůzi a běžným pohybům jsou naše hýžďové svaly v plné činnosti, tak v podstatě nejsou. Jsou totiž složeny z pomalých svalových vláken, které se jen tak neunaví a odolávají dlouhodobému vyčerpání. Pokud tedy chcete vybudovat kulatý a pevný zadek , nebude vám stačit rychlá chůze na běžícím pásu ani běh. Do svého plánu nekompromisně musíte zařadit také posilovací cviky na zadek , které promění vaše měkké pozadí v sexy křivky. Jak toho ale docílit? Dobrá zpráva je ta, že prvních výsledků se dočkáte velmi rychle. Musíte však zvolit ty nejlepší a nejvhodnější cviky na zadek. My vám teď ukážeme účinné cviky , které vám pomohou pozadí zpevnit a vytvarovat.

Vstoje na špičkách, nohy jsou vedle sebe, prsty pevně přitiskneme k zemi. Vnitřní kotníky oddalujeme od sebe bez změny místa šlépěje.

A nakonec jsou tu lýtka. Ta jsou tvořena trojhlavým svalem lýtkovým, dlouhým svalem lýtkovým a předním svalem holenním.

Naprosto perfektní cvik na hýždě , který udělá z vašeho zadku kámen. Ten, kdo má s tímto cvikem zkušenosti, dá nám za pravdu, že o svém zadku ví ještě několik dalších dní po tréninku. Opět musíme myslet na hloubku a samozřejmě správné provedení. To znamená, činku si položíme na trapézy, záda jsou rovná a nekulatí se. Nohy umístíme lehce před sebe tak, abychom se mírně opírali o tyč na zádech. Nohy nebudete tentokrát dávat na šíři ramen, ale budou u sebe. S nádechem jde jedna noha dozadu a kolmo dolů. Noha, která jde dozadu, by se měla kolenem lehce dotknout země. S výdechem vracíme nohu zpět a jdeme do původní polohy. To samé opakujeme i na druhou nohu. Pozor na zvedání paty. Tlačíme do celé plochy chodidla.

Stehno tvoří zepředu kvadriceps (čtyřhlavý sval stehenní) a krejčovský sval (dlouhý sval stehenní). Na zadní straně stehen pak najdeme takzvané hamstringy – biceps femoris (dvouhlavý sval stehenní), sval pološlašitý a sval poloblanitý.

Posadíme se na přístroj a nohy vložíme na stupínky. Na vnější straně kolen budete mít opěrky, abyste mohli provézt cvik. Při výdechu tlačíme koleny do opěrek a roznožujeme. Pak nohy vracíme zpět k sobě.

«Cviky na nohy s vlastnou váhou» - obrázky . Další obrázky «Cviky na nohy s vlastnou váhou».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?