Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Posilování a cvičení doma

datum: 2017-07-09 11:58

další video v pořadí «Cviky na nohy doma pre ženy»


76. července v 77:76 - 65. DEN - Posilování pro začátečníky!!! Dej si rozcvičku!!! CVIČENÍ DOMA JE ZDARMA, JEN VYDRŽET!!! -) TEMPO! TEMPO! TEMPO! Kolik zvládneš, ale BEZPEČNĚ!!! -) CVIČ I MOZEK! -) ZDE JE KE STAŽENÍ MŮJ SEMINÁŘ MEGAPAMĚT! -) MRKNI SE -) .

Trénink doma | Kulturistika, Posilování, Fitness, Powerlifting

- zmenšení mízních otoků nohou
- urychlení průtoku krve v žilním systému
- snížení množství přebytečné krve v žilním systému
- zpevnění žilní stěny
- aktivace lýtkových svalů, aktivace svalstva v blízkosti akrálních kloubů, zejména v oblasti bérce a lýtka má pozitivní vliv nejen na vlastní funkci kloubů, ale i na odčerpávací (pumpovací) schopnost žilního systému
- prevence žilní trombózy zrychlením průtoku krve v žilách
- rychlé hojení měkkých tkání

Jak na unavené nohy > Cvičení doma > Buď

Toužíte po štíhlé postavě? Sledujte soutěžící reality show a nechte se inspirovat. Máme pro vás rady i cvičební videa. . více

-zásobník cviků do fitness centra

5. Dřepy : 65-krát.
Myslím žeby to mohlo úplně stačit, pamatujte že neděláme ze sebe kulturistů a síla a svalstvo se dá nasbírat i takovýmto způsobem. Opravdu činky potřebovat nebudeme, čímž vlastně neztratíme potřebnou pružnost a také chůze normálního člověka mi přijde krásnější než chůze Zbouchnutá robota. Pokud vám jde velmi o nabrání svalové hmoty tak tomu třeba samozřejmě přizpůsobit stravování. Ideální by byly 7g bílkovin / Kg hmotnosti těla. Samozřejmě nezapomínat i na ostatní složky, kterým jsme se věnovali v článcích o výživě.
Kondiční cvičení:

Se židlí - posilujeme vnitřní čá st stehen.
Sedněte si na podložku, rozkročte nohy a zapřete je (třeba o nohy židle, přičemž va&scaron e kotní ky se z vnitřní strany opí rají o nohy židle). S vý dechem pevně tiskněte stehna k sobě, vydržte 5 sekund a pomalu povolte. Cvik opakujeme patná ctkrá t ve třech sé rií ch.

Můžeš sám kdykoliv přispět libovolnou částku na účet 687995575/5855 a ocenit tak práci pro naše mámy :-).

79. července v 67:96 - Lidičky, ahoj! :-) Určitě už chápete, že si rád hraju, že? :-))) Ať už dělám cokoliv, snažím se, aby u toho vždycky byla alespoň trochu prdel. Když kouzlím, hraju si, když někde moderuju, hraju si, když někde školím, hraju si.

76. července v 77:95 - 79. DEN - Cviky na břicho a na hubnutí ve stoje!!! Dej si rozcvičku a jdeme na to!!! Nejdříve levé video a až se vrátíš, hned zkus co nejlépe hecnout druhé :-). TEMPO! TEMPO! TEMPO! Kolik zvládneš - BEZPEČNĚ -) A DÍKY ZA JAKOUKOLIV PODPORU, ABYCH MOHL DÁLE PRACOVAT: ČSOB 687 995 575 / 5855 .

76. července v 77:87 - Lidičkové, ahoj! :-) Dneska odcvičte obě videa přesně po sobě. Uvidíte, že vám adrenalin vyjede až ke stropu a na konci se budete cítit nepřemožitelně! -) BAVTE SE! -) 68. DEN - Posilování pro začátečníky!!! A HNED PO NĚM BRUTUS!!! DNES DVĚ VIDEA PO SOBĚ!!! :-) CVIČENÍ DOMA JE ZDARMA, JEN VYDRŽET!!! -) TEMPO! TEMPO! TEMPO! Kolik zvládneš, ale BEZPEČNĚ!!! -) Ahoj Kubo, nejdříve mé poděkování.

79. května v 69:97 - Kamarádi a kamarádky mamky, ahoj :-) Dneska si společně dáme náš oblíbený megabrutus! A víte proč? Abychom všichni viděli, jak neuvěřitelně jsme se zlepšili od doby, kdy jsme spolu začali cvičit poprvé.

«Cviky na nohy doma pre ženy» - obrázky . Další obrázky «Cviky na nohy doma pre ženy».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?