Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Cvičení Na Stehna

datum: 2017-07-07 09:34

další video v pořadí «Cvičení vnitřní strana stehen»


Chyby: předklánění se, zbytečně rychlý a nekontrolovaný pohyb, kolena jsou nasměrována dopředu a ne do stran, nedostatečná hloubka dřepu.

Jak se zbavit tuku na vnitřních stranách stehen – wikiHow

Zbavení se tuku z vnitřní strany stehen může být skutečně frustrující výzvou. Pokud se o to ale chcete přece jen pokusit a zároveň uspět, budete muset přejít na zdravé stravování a zkombinovat ho s pravidelným cvičením. Neustále ovšem mějte na paměti, že zacílení hubnutí specificky do jedné oblasti je téměř nemožné a měli byste se místo toho zaměřit na celkovou redukci tuku, zdravou stravu a souběžně tvarování a posilování stehen přísným cvičebním režimem. [6]

Vnitřní strana stehen | Beauty&Health♥

Co by měl hubnoucí jídelníček obsahovat? Dostatek zeleniny a ovoce , které by mělo být součástí každého jídla. Například zeleninový salát výborně nahradí klasické přílohy. Nezbytný je příjem tekutin , nejméně 7,5 litru čisté vody denně. Bílé maso by mělo nahradit tučné. Uzeniny, sladkosti a tučná jídla obecně úplně vynechejte.

Nejúčinější cviky na vnitřní stranu stehen

Po každém posilování je důležité svaly protáhnout. Svaly na vnitřní straně stehen mají navíc sklony ke zkracování. Protažení proto věnujte zvýšenou pozornost. 

Cviky na vnitřní stranu stehen miluji ze všeho nejvíc! Je to pro mě neskutečné uvolnění, relax a navíc vím, že je poslední a že se ním zakončuje celý jednohodinový program. Díky němu se mi opravdu krásně vytvarovala vnitřní strana stehen a už se mi o sebe neotírají, takže přišel konec děr v mezinoží na kalhotech. :-D Opravdu, stehna mi krásně zhubla a navíc se zpevnila, takže už se nerosolí tak, jak ještě před dvěma lety a to je prostě úžasný pocit!

Pro každé hubnutí je klíčová kombinace vhodného dietního jídelníčku a pohybu. V první řadě je třeba nastartovat metabolismus , aby začal spalovat tuky. Pravidelný příjem jídla je proto nezbytný. Ideální je jíst pětkrát až šestkrát denně po malých porcích. Tělo si zvykne na stejnoměrný příjem potravy a nebude mít potřebu ukládat si tukové zásoby.

Lehněte si na bok a natáhněte spodní nohu. Vrchní nohu nechte nahoře a pokrčte do fajfky. Spodní nohu zvedněte a začněte ve vzduchu kmitat. Po chvíli byste měli začít cítit, jak svaly pracují.

Chyby : nezpevněné tělo při pohybu, prohnutá záda, vystrčené hýždě

Nejčastější problematická partie po břichu jsou stehna. Často se na nich objevuje celulitida nebo jsou silnější. Vše dá ale napravit pravidelným cvičením. Samozřejmě je nutné dbát na genetickou výbavu, kdy se někdy s nimi nedá vůbec nic dělat. Ovšem správné cviky na stehna jsou nutností.

Ačkoliv nás v tomto článku zajímají hlavně cviky na vnitřní stranu stehen , je třeba si uvědomit, že většina moderních cviků zapojuje zpravidla více svalových skupin, což je rozhodně plus. Mezi nejpoužívanější cvičební pomůcky patří fitness míče, tzv overbally a TRX , neboli fitness gumy. Existuje ještě řada dalších cvičebních zařízení a pomůcek. ale upřímně, často se jedná o líbivé hračky, které doopravdy nepotřebujete. Pokud však chcete své cvičení obzvláštnit, můžete vyzkoušet i další věci.

Zajímavé cvičení na sestavily i známé fitness trenérky, jako je Jillian Michaels (oblíbený je program 85 Day Shred a další programy zaměřené na problematické partie), Cassey Ho (Blogilates a POP Pilates) nebo Zuzana Light (má videa zaměřená na problematické partie, mezi které patří i stehna).

«Cvičení vnitřní strana stehen» - obrázky . Další obrázky «Cvičení vnitřní strana stehen».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?