Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Fitness Romana | lekce, kurzy a individuální hodiny

datum: 2017-05-11 17:34

další video v pořadí «Cvičení pro těhotné brno»


Obecně platí, že významný příjem sacharidů je důležitý zejména v anaerobních – tedy intenzivních sportech, jako je sprint, kulturistika, silové sporty apod. V nich je zcela upozaděn tuk ve prospěch sacharidů a bílkovin. V extenzivních (aerobních, vytrvalostních) sportech je kladen naopak větší důraz na tuk, který je u této formy aktivity důležitějším palivem.

Gynekologická praxe a poradna pro těhotné - MUDr. Ivo Kraus

Lektrorka Dita vystudovala Pražskou fakultu, relaxační techniky, biodynamické masáže. Při zahraničních stážích navštívila masérské kurzy v Thajsku, Indii, Vietnamu nebo Maďarsku.

Jógové studio Zenergy - Zlín

Carslos je věčně usměvavý a pozitivní člen Dexter Academy. Díky tomu je také v oblibě studentů. Kdo chce poznat Carlose a jeho humor a pohodu tak ať neváhá navštívit jeden z masérských kurzů kde je lektorem.

Cvičení Doma - FitnessTV - Pro zdravý životní styl

- hod. Shrnutí předporodní pří pravy do 6 souhrnné hodiny pro maminky k zopaková ní nebo pro ty, které se přihlá sily do předporodní ho kurzu později. Bez cvičení . Opakuje se každý měsí c. Rezervace předem nutná . Mí sto koná ní : Studio 6, Vodičkova 75

Výborný pocit. Příjemná, přátelská, pohodová atmosféra.

Indická masáž hlavy + antistresová masáž , Více > >

PRAHA: Klasická relaxační masáž
Jak vypadají učebny v Praze? - Klasická relaxační masáž Podívejte se, proč nejvíce kurzů děláme v Praze? Kde dokážeme zajistit nejlepší lektory v ČR a reprezentativní zázemí, jaké si zasloužíte.
více: Jak vypadají učebny v Praze?
( 9 - 67 hod. )
.- (Po, Út) .- (Čt, Pá) .- (Út, St) .- (Čt, Pá) .- (Po, Út) .- (Čt, Pá) .- (So, Ne) .- (Čt, Pá) .- (Po, Út) .- (Čt, Pá) .- (Po, Út)

Samozřejmě existují poměrně značné rozdíly mezi jednotlivými typy sportů. Nemůžeme se domnívat, že jídelníček vzpěrače a maratonce bude stejný. Jsou však určité obecně platné zásady, které jsou – s určitými úpravami – aplikovatelné prakticky v jakémkoli sportu. Ty nejdůležitější se týkají zejména makroživin, pojďme se na každou z nich podívat zblízka.

Je lektorkou hatha jógy se zaměřením na účinky jógy. Na VŠTVS Palestra v Praze absolvovala vzdělávací program: Cvičitel zdravotní tělesné výchovy. S jógou začala před 65 lety.

Byla jsem opravdu moc spokojená :-) Velmi příjemné prostředí a skvělí lidé -)

Indická masáž hlavy + antistresová masáž , Více > >

Vzhledem k tomu, že jsem si vybrala večerní kurz, bála jsem se, že po práci budu na kurzu unavená a bude to stát dost úsilí, abych ho skloubila s osobním a pracovním životem. Hned po prvním dnu jsme zjistila, že moje obavy byly zbytečné. Potkala jsem skvělou partu lidí a fajn lektora, kteří mě neskutečně nabíjeli energií. Navíc týden po týdnu jsem získávala sebevědomí. Zdokonalováním se v masérské praxi jsem začala postupně dělat radost rodině a i blízkému okolí. Ty už bez masáží nemůžou být :-) Absolvováním tohoto kurzu to teprve začíná. Těším se na další speciální kurzy a už teď vím, že se masáže díky Dextru staly navždycky součástí mého života.

Rekvalifikační masérský kurz - večerní , Více > >

«Cvičení pro těhotné brno» - obrázky . Další obrázky «Cvičení pro těhotné brno».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?