Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Cviky na hrazdě - Sport - Trénink

datum: 2017-06-30 19:10

další video v pořadí «Cvičení na hrazdě»


Ať už na hrazdě děláme jakékoli cviky, vždy do cvičení zapojujeme velký zádový sval a podstatnou roli hrají bicepsy. Při různých cvicích se další svalové partie mění – nejčastěji jde o ramenní pletenec a trapézy. Budete-li se cvičení na hrazdě věnovat delší dobu a pravidelně, bude postupně docházet k posílení trupu. Hlavním efektem cvičení na hrazdě je tvarování trupu do tvaru písmena V.

Jak dělat shyby na hrazdě (Pro začátečníky)

Velmi důležité je poznamenat, aby při každém cviku byl využít celý úhel pohybu, tedy aby se provedl od téměř natažených rukou až nad úroveň hrazdy. Dejte ovšem pozor, abyste necvičili až do propnutých rukou, síla se pak přesouvá na vazy a klouby, při prudším pohybu by mohlo snadno dojít k poranění.

Jak cvičit na hrazdě - Hrazdy a bradla

Náctiletí, dvacetiletí. Ano, těch je většina, ale i dříve narozené kusy si oblíbily hrazdy. A nejde jen o mužský rod, příkladem je Hana Hankovatá, která pracuje ve Wellnes centrum Svaté Pole, ale hrazda doma a cvičení s vlastním tělem ji nadchlo. „Jsem na úplném začátku cvičení na hrazdě, jsem takový novorozenec, ale uchvátila mě ta jednoduchost,“ přiznala v rozhovoru pro sedmatřicetiletá dáma z Dobříše, která má sport jako filtr a není pro ní problém udělat třicet kliků, pánských kliků.

Žádné cvičení modelek. Aneb když jde dáma z kuchyně na

Na hrazdě můžete posilovat i břišní svaly, které se dají cvičit každý den. K procvičení břišáků slouží přednožování na hrazdě. Cvik začínáme zavěšení na hrazdě, nohy zvedáme minimálně do úhlu 95 stupňů. Čím výše, tím více působíme na břicho.

Tento posilovací přístroj bych určitě doporučil k domácímu posilování.. Z hrazdou zvládnou posilovat, jak amatéři, tak i zkušení matadoři.
Hrazda do dveří mě velmi překvapila a již za týden jsem si zlepšil v přítahy. Perfektně drží ve futrech dveří i bez šroubků a hmoždinek.

V duchu odkazu Marii Montessori je pro nás důležité, abychom měly šanci zkusit si všechno samy. A když ji dostaneme, dokážeme toho opravdu hodně! Utřeme rozlité mléko či vodu, samy si nandáme polévku, odneseme nedojedené jídlo, vyhodíme ho do misky, talíř dáme na hromádku s talíři, příbory do košíčku do myčky a prostírání do košíčku, kam patří. Samy se vysmrkáme, oblékneme bundu, nazujeme boty. A víme, že když je něco těžké, můžeme poprosit o pomoc.

Kliky na hrazdě, nebo bradlech patří také mezi oblíbené cviky, které působí hlavně na prsní svalstvo (horní část).
Začínáme v postoji mezi bradly a postupně s pokrčenými nohami klesáme mezi bradla. Tím posilujeme prsní svaly.

Hrazda do dveří  se instaluje mezi zárubně (rámu) dveří ať už dřevěné nebo kovové, slouží na cvičení či vyvěšení , využít ji lze i pro cviky s posilovací gumou. Hrazdy do dveří se vyrábí v několika probedeních od nejlevnějších, ne příliš kvalitních až po precizně provedené dveřní hrazdy, čemuž odpovídá i cena. Rozdíl je v tloušťce msteriálu, povrchové úpravě atd.. Základem bývá pochromovaná ocelová trubka na níž jsou navlečeném molitanové rukojeti (ty nemají moc dlouhou životnost), vhodnější je hrazda s protiskluzovým "rádlováním".  Cvičením na hrazdě do dveří  se procvičuje primárně svaly zad, bicepsu a předloktí, případně při zvedání nohou i břicha. 

Možná některé ženy odradí videa a fotky dokonalých, mladých, krásných supermanek na hrazdách. Já už tyhle děvčata nikdy nedoženu, ale můžu se radovat z toho, jak překonávám sebe, jak jsem silnější. Z krásného pocitu, že mám tréning za sebou a to ačkoliv dělám pouze jednoduché cviky. Nesrovnávám se, inspiruju se, jediný soupeř může být jen lenost. Přeci to necelé tři roky před čtyřicítkou nezabalím :-).

Ještě než se dostaneme k samotným cvikům, které lze provádět, tak by bylo dobré si přiblížit svalové partie, které se při cvičení na hrazdě nejvíce zatěžují. Ačkoliv lze cviků provádět mnoho, vždy bude hlavní zátěž spadat na velký zádový sval, bicepsové svaly, následně trapézy a také celý ramenní pletenec. Při pravidelném cvičení dochází k perfektnímu posílení trupu a také k vytvarování těla do tvaru V. Obzvláště lidé, kteří mají na cvičení málo času, tak mohou používat hrazdu jako náhradu několika cviků najednou, rovněž výsledky jsou mnohem znatelnější při cvicích, kde je nutné vynaložit větší sílu, než u jednotlivých cviků, které izolovaně posilují pouze specifické svalové partie.

«Cvičení na hrazdě» - obrázky . Další obrázky «Cvičení na hrazdě».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?