Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Co jíst a nepřibrat. Jak na to

datum: 2017-05-12 14:22

další video v pořadí «Co jíst večer po cvičení»


Od doby, co svoje stravování přizpůsobuju tomu „kdo jsem“ a přestala jsem se snažit změnit to, „kdo jsem“ danému stylu stravování pouze z přesvědčení, jsem naprosto šťastná a mám nejlepší výsledky, jaké jsem kdy měla!

Co můžete jíst před spaním? Které potraviny si můžete dát

Když jsem se v minulosti věnoval trošku seriózněji badmintonu, tak to bylo opačně. Tréning končil třeba v 7685 a byl jsem schopen usnout až po půlnoci. Pokud jsem měl večer zápas, tak až k ránu a spal jsem mizerně. A jídlo, to bylo to poslední, na co bych měl myšlenky. Peklo na zemi…

Cvičení pozdě večer + jídlo - Diskuze Omlazení.cz

Je dobré také mít na mysli, že jiné zásady platí pro lidi, kteří se snaží redukovat tukovou tkáň a pro ty, kdo se snaží nabrat svalovou hmotu. A úplně jiné zásady jsou uplatňovány na profesionálních sportovcích, kteří se obvykle drží přesně nastavených stravovacích programů.

Obezita: V kolik hodin co jíst, abychom netloustli? - Žena

Nevím, nevím, ale možná něco dělám špatně. De facto běhám pravidelně rok a kromě te pozdější večeře (max. 7 rohlíky se šunkou či sýrem apod). jsem za tu dobu ve stravovacích návycích nic nezměnil a ono ejhle z 75–76kg mám 85kg. Nevíte čím to může být? Čekal jsem opak. Jo a po náronějším běhu vypiji nápoj after activity. Díky.

já většinou večer chodím do posilky pak si ještě zaběhám…pokud mám hlad dám si třeba jogurtové mléko je to taková tekutá strava která mě zasytí a je to něco co do sebe dostanu i po tréninku…pak asi tak po hoďce -hoďce a půl pokud už není moc pozdě si dám rýží(těstoviny) a masem…když už je pozdě dám si jen nějakou lehkou bílkovinu se zeleninou…

Nezbytně nutné je doplňovat během cvičení dostatek tekutin. Tekutiny slouží v organismu jako rozpouštědlo pro živiny, odpadní látky i hormony, což je velmi dobrý důvod zabránit dehydrataci, při níž se budete cítit unavení, vyčerpaní a můžete si přivodit i kolaps. Každých 65 minut sportovní aktivity byste měli průměrně vypít 755 ml nápoje.

pokial sa bezec stravuje a trenuje v akejsi rozvnovaznej balancii z hladiska sacharichodov – glykogenu a v tyzdni pored zavodom prejde do fazy taper – teda nabeha toho menej a priadne aj volnejsie, tak potreba sacharidov vyrazne klesne a bezna strava je plne dostatocna aby naplnila az preplnila glykogenovu zasobaren

Pohybová aktivita velmi příznivě ovlivňuje průběh hubnutí, ale je důležité upravit si i jídelníček. K tomu, abychom měli dostatek energie během cvičení a neměli příliš velký hlad po cvičení, je důležité jíst správně již od začátku dne, nezapomínejte proto na vhodně zvolenou snídani, která Vám umožní úspěšný start do nového dne a dále jezte během celého dne v pravidelných intervalech každé 7–8 hodiny.


Teď už ale vím, že cest k úspěchu je několik. I když můžou být kolikrát navzájem protichůdné. Ať už je váš cíl pevné zdraví, dlouhý život, nabírání svalů nebo vyrýsování postavy (ideálně všechno dohromady, že? :-)). Proto už nikdy neodsuzuju nikoho za to, co a jak jí a nevnucuju mu zase návyky své.
Jak už jsem řekla, lidé jsou hodně rozmanití a každému může vyhovovat něco jiného.

Mezi snídaní a startem závodu bych nic dalšího jíst již nedoporučoval. Zbytečně byste zatěžovali zažívací trakt a i kdyby se Vám podařilo něco sníst, stejně to nestihnete strávit a energeticky to výkonu vůbec nepomůže. Můžete si být jisti, že díky předchozímu „carbo loadingu“ z minulých dnů máte ve svalech dostatek glykogenu a není třeba již nic doplňovat.

«Co jíst večer po cvičení» - obrázky . Další obrázky «Co jíst večer po cvičení».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?