Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Podložka Activa Disc Maxafe 40 cm - CELESTE PRAGUE

datum: 2017-05-12 19:10


96. Nikdy nehladovte, abyste zhubli
Když následujete příliš přísné dietní programy, můžete hladovět. Především, když hubnoucí program slibuje ryhlé výsledky (typu „jak zhubnout do 65 dnů 69 kg“). Není to dobrý nápad, vaše tělo se přepně do „bojujícího“ režimu, které pro přežití začne ukládat všechny tuky a zpomalí metabolismus.

Cvičíte jógu doma? Máme pro vás tip na online lekce v

V souvislosti s EET od 6. března 7567 zatím do odvolání vydáváme objednávky s osobním odběrem jen po zaplacení příslušné částky předem na náš účet vedený u FIO banky.

Domafit Fitness - vybavení posiloven

Otáčejte se vpravo, aby se uvolnil hrudník. Výdech a pravou ruku pod trupem (jako kdyby jste navlékali jehlu). Otočte se na levou stranu. Mějte pánev stabilní a používejte vaše břišní svaly na podporu trupu.
Opakování: 8 na každou stranu

Nahá jóga – úžasná nebo šílená? - Spojuje nás jóga

9. Běžte po schodech, ne výtahem
Pokud přecházíte do jíného poschodí, běžte po schodech. Pomůže vám to spálit více kalorií a zhubnout. Od teď choďte už jen po schodech.

Nadechněte se a natáhněte lopatky směrem k páteři. Výdech a zatlačte silou do vašich rukou až po loketní kloub a zvedněte do úplného natažení. Nadechněte se, pauza.

Žádná ásana není tak složitá, aby se s ní ani netrénovaný člověk nepopral. Doporučuji si video pustit jednou na prázdno a pozorně si prohlédnout provedení každé pozice. Při druhém puštění pak budete vědět, co přesně máte dělat.

Pozn.:  při nedokonalém vytažení páteře z pánve ( podsazení ) použijte podložku , lavičku , židli. sed roznožný., abyste usnadnili   správnost sedu.                    

79. Přihlašte se na závod
Pokud rádi běháte, tak nejlepší způsob, jak se zlepšit, je přihlásit se na závod. To vám dodá více motivace a určitě budete více trénovat.

89. Hydratujte se pitím spousty vody
Když cvičíte, je důležité pít mnoho vody. Navíc může potlačit chutě a dodat pocit sytosti. Když máte hlad, dejte si nejdříve sklenici vody.

67. Před snídani vypijte vodu
Vypití vody ráno (především před snídání) vám dodá pocit sytosti. Také může potlačit další chutě.

«Balanční podložka cviky» - obrázky . Další obrázky «Balanční podložka cviky».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?