Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Kapitola 8 - Vnitřní strana stehen - Kalanetika

datum: 2017-07-07 16:46

další video v pořadí «Vnitřní strana stehen cviky»


Při hubnutí je nutné jíst pravidelně (co 7,5 - 8 hodiny) v přiměřených porcích. Dopoledne jezte více sacharidů a večer sacharidy omezte, ale nevynechávejte je úplně a naopak zvyšte množství bílkovin. Ovoce by se mělo jíst dopoledne.
Jezte více zeleniny a ovoce, dále celozrnné potraviny, libové maso, ryby, kvalitní oleje, ořechy, semínka, vejce, mléčné výrobky,.
Příprava pokrmů by měla být spíše jednodušší a nezapomeňte konzumovat větší množství čerstvé zeleniny.

Chcete posílit zadeček a nohy? Poradíme vám deset

Dále se vrhněte na posilování a cvičení doma nebo ve fitku. Pokud budete posilovat v posilovně, nezapomeňte, že byste měla mít malou zátěž a zvýšit počet opakování. V případě vyšší zátěže vám stehna zmohutní, což samozřejmě nechcete. Pokud nechodíte do posilovny, cvičte doma na podlaze. Existuje mnoho cviků, které jsou právě zaměřené na stehna. Tak je pravidelně cvičte a nezapomeňte na obměňování cviků a na zvyšování počtu opakování. V případě, že nechcete ani takto posilovat, tak to pořád nevadí, ale vyberte si jiné efektivní cvičení.

Štíhlé nohy? Začněte s posilováním vnitřních stran stehen

Tak jako vždy, tak i v tomto případě se musí dbát na správnou stravu. Pokud vás trápí silná stehna, pravděpodobně máte na nich i větší nebo menší vrstvu tukovou vrstvu. Té se můžete zbavit pouze celkovým hubnutím, protože se nedá zhubnout pouze na jedné partii těla. Tuk totiž odchází při hubnutí z těla souměrně. Takže je nutné cvičit, jak bylo zmíněno výše, na spalování tuků je nejlepší rychlá chůze nebo pomalý běh a vyvážené stravování.

Dokonalé vnitřní strany stehen: Účinné cviky!

Pokud máte stehna obalená tukem, je důležité začít cvičit tak, aby se hubl tuk např. běh, jízda na kole a kolečkových bruslích , zumba. Potom se zaměřte na  posilování stehen. Nemusíte chodit nutně do posilovny, můžete vše zvládnout v domácích podmínkách. Stačí jen trošku píle a trpělivosti.

Podstata zmenšení vnitřní strany stehen spočívá v efektivním cvičení, které je zaměřené jednak na spalování tuků v celém těle (tedy i na stehnech) a jednak na zpevnění dané partie. Kondiční cvičení , jako je pomalý běh nebo svižná chůze, musíte skloubit dohromady s intenzivním silovým tréninkem . Jenom vzájemnou kombinací těchto dvou typů cvičení dosáhnete svého cíle.

Lehněte si opět na podložku tentokrá t na bok, můžete se podepří t o loket, nebo zůstat celý m trupem dole. Horní nohu pokrčte do pravé ú hlu, budete totiž posilovat tu spodní , kterou zvednete a kmitá te s ní nahoru a dolu ve vzuchu. Stačí jen nepatrné rozmezí třeba deseti až patná cti centimetrů. Duležité je, abyste propnutou nohu během cvičení nepoložily na zem. Zakmitejte dvacetkrá t a nohy vystří dejte.

Dobrý den :-) Já viděla výsledky už za měsíc, osobně si ale nemyslím, že byste dělala něco špatně. Stehna jsem si ale neměřila, takže nevím, jak moc byl úbytek, ale poznala jsem to na obtažených kalhotech, které jsem v té době nosila.

Na vytvarování stehen je výborná kalanetika nebo pilates, pokud nemáte rádi takové cvičení, choďte do schodů. Schody mají na tvarování též velmi kladný účinek.

Gumu máte na chodidlech, mírný stoj rozkročný, zpevněná bedra, pokrčená kolena. Zakopáváte střídavě levou a pravou nohu. Na každou stranu šestnáctkrát.

Stoupněte si vzpřímeně, rovná záda. Jednou rukou se opřete a začněte zvedat nohu plynulým pohybem do strany až do úhlu 95 stupňů. Chvíli v této pozici setrvejte a vracejte se do původní polohy, nohu však na zem nepokládejte a cvik opakujte.

«Vnitřní strana stehen cviky» - obrázky . Další obrázky «Vnitřní strana stehen cviky».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?