Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Co jíst před a po cvičení, když chceme zhubnout a zpevnit

datum: 2017-06-22 09:34


"Když si vyčerpám zásoby cukru, které zásobují mozek a centrální nervový systém, a půjdu spát bez doplnění těchto zásob, projeví se to na kvalitě spánku. Bude přerušovaný, nekvalitní. Probudím se vyčerpanější, než jsem byl večer," vysvětluje specialista na výživu Petr Havlíček.

Sacharidy | Jak hubnout a nestresovat se

Musím přiznat, že poslední doporučení se mi líbí nejméně. V brožuře STOBu jsem našla, že bazální metabolismus tvoří 65-75% energetického výdeje, další energie je potřeba na trávení a další pak na pohyb a cvičení. Takže zhubnout sice chci, ale taky chci, aby moje tělo mělo energii fungovat 😦

Fitness as a lifestyle ♥: Na vaše přání 3#: Co jíst po

Zásada první nikdy nehladovět.  Často se stává, že jdeme cvičit zcela vyhladovělí, jelikož jsme neměli možnost se najíst před cvičením (utíkáme rovnou z práce a nestihneme si vzít svačinku) a ještě častěji se stává, že po cvičení nejíme také, abychom náhodou nezpomalili hubnutí a nesnědli přece tak to, co jsme pracně spálili.

Jaké jíst sacharidy po cvičení | Sportvital

Rozhodně není podle odborníků vhodné konzumovat pečivo samotné, vždy by si k němu měl člověk vzít něco s obsahem bílkovin například šunku, sýr, tvaroh nebo margarín a zeleninu. Z několika zdrojů jsem slyšela, že pečivo (a jiné zdroje sacharidů) je možné dát si ráno, případně ještě odpoledne, ale k večeři by být nemělo měly by být jen bílkoviny (např. v masu, vejci, sýrech) a zelenina (ovoce také ne). V Obesity News jsem se ale dočetla, že správná životospráva zahrnuje i kvalitní spánek, a chceme-li si k němu dopomoci, nesmíme jít spát ani vyhladovělí ani přejedení a jinak nám prý může pomoct sklenka mléka (popřípadě s medem) nebo plátek celozrnného chleba s máslem!

Dobý den, proč nemá cenu jíst odtučněné potraviny?? Zaprvé jsem nepsal, že jím kompletně všechno odtučněné, jenom jogurty a tvarohy a za druhé jsem psal, že se chci zbavit tuku v těle a nabrat svaly, tak jsem čekal trochu jinou odpověd od vás 🙂

Do 85 minut po tréninku nejdříve doplňte sacharidy – stačí např. banán, smoothie s macou či müsli tyčinka bez polevy. Do dvou hodin pak snězte pokrm bohatý jak na proteiny , tak i na sacharidy. Nabízí se větší plátek drůbežího masa, příloha, zelenina.

Nutné pro dlouhodobý přísun energie a jako nedílná součást každého balancovaného jídelníčku, sacharidy jíme všichni. Jsou totiž obsaženy ve spoustě jídel. Klíčem však je jíst „správné“ sacharidy, a ne ty, co nám můžou uškodit. Dobré sacharidy , také zvané komplexní , mají nízký glykemický index a vysoký podíl vlákniny a živin.

Také vyznavači lehkého a ne příliš častého cvičení by měli věnovat pozornost potravinám, které jedí. I malá změna k vhodnější stravě před a po cvičení dokáže udělat hodně. Nejen z hlediska hubnutí či tvarování svalů, ale i pro lepší přísun energie a dobré pocity během tréninku.

One Stop Xtreme 9855 g Reflex Nutrition
Běžně: Kč Kč Dodaní: skladem, expedice 6-7dny

-66% One Stop XTREME je nejsilnější hardcore verzí společnosti Reflex Nutrition z kategorie all-in-one, která byla vyvinuta za posledních 75 let !

Sůl doprovází kontroverze a protichůdné názory. Všeobecně přijímaným pravidlem však je, že pokud se opravdu hodně potíte a při cvičení propotíte oblečení, pravděpodobně jste právě dost soli, tím pádem elektrolytů, ztratili a je vhodné je doplnit. Pokud navíc i často dostáváte křeče , může být zakopaný pes právě ve ztrátě sodíku. Maratonci a vytrvalostní sportovci by měli sůl doplnit i během fyzické aktivity.

«Sacharidy po cvičení» - obrázky . Další obrázky «Sacharidy po cvičení».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?