Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Jak cvičit Kegelovy cviky

datum: 2017-06-22 02:22

další video v pořadí «Kegelovy cviky na posílení svalů pánevního dna»


Po čase se ovšem přišlo na to, že jsou Kegelovy cviky velice vhodné také pro mužské protějšky. Tuto techniku dnes tedy provozuje rovněž velké množství mužů. V jejich případě jde o následující blahodárné účinky – zlepšení erekce, oddálení ejakulace a zvětšení penisu, jakož i ochrana proti nežádoucímu úniku moči. Jak vidno, jejich potenciál je též pro pány skutečně mimořádný.

CVIČENÍ ZAMĚŘENÉ NA POSÍLENÍ SVALŮ PÁNEVNÍHO DNA

8. Očekávejte výsledky během několika měsíců. Jestliže tuto techniku praktikujete správně, dostaví se úspěch v podobě zlepšení erekce, delšího pohlavního styku, případně odstranění potíží s močovou inkontinencí.

Cviky na posílení pánevního dna

Foto: Hartmann-Rico - Leh na zádech. Upažit ruce. Nohy pokrčené v kolenou pokládáme střídavě na levou a pak na pravou stranu. Výdech současně s položením nohou na podložku.

Posilování pánevního dna nejen po porodu –

Lehneme si na břicho. Uděláme 8777 fajfku 8775 na obou nohách. Jednu nohu zvedneme, nasměrujeme ji špičkou dolů. Nohou pohybujeme nahoru a dolů vždy o několik centimetrů. Nohy vystřídáme.

Jsem na svůj věk velmi sportovně založený. Už od svého mládí se věnuji cyklistice. Erex 79 zlepšil nejenom moje sexuální výkony, ale i moji fyzickou výkonnost.

8.
Počet opakování
Snažte se každý den tyto série provádět minimálně pětkrát, takže byste měli mít minimálně 55-655 opakování každý den. Cviky provádějte kdykoliv, kdy si na to vzpomenete.

Neměli bychom se samozřejmě do ničeho nutit, ale čím častěji se cvičení provádí, tím výraznější přináší výsledky. I zde je pochopitelně nutná pravidelnost. Při dlouhodobějším přerušení cvičení dochází po nějaké době k opětovnému ochabování svalstva a návratu na původní úroveň.

Popsanou sérii deseti stažení a povolení provádíme alespoň třikrát denně. Za těchto podmínek můžeme očekávat první výsledky v rámci sexuálního aktu asi po dvou až třech týdnech. Tak jako u kteréhokoli jiného cvičení můžeme v počátcích cítit nezvyklou únavu zmíněných svalových partií a dávky proto lze zmírnit.

S přibývajícími zkušenostmi je pochopitelně dobré intervaly i četnost Kegelových cviků navyšovat. Postupem času je navíc lze cvičit v podstatě kdekoli, a to třeba i při řízení automobilu. Dalším důležitým bodem, o kterém se musíme zmínit, je správný dech. Zpočátku se s největší pravděpodobností neubráníte jeho zadržování, nicméně důležité je, abyste se naučili dýchat pravidelně. Budete-li toto vše praktikovat správně, během několika měsíců se dostaví pozitivní výsledky.

9. Poraďte se s lékařem. Pokud si nejste jisti, zda Kegelovy cviky provádíte správně nebo se nedostavují očekáváné výsledky, rada lékaře vám může pomoci při identifikaci správných svalů pánevního dna.

«Kegelovy cviky na posílení svalů pánevního dna» - obrázky . Další obrázky «Kegelovy cviky na posílení svalů pánevního dna».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?