Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Cvičení během těhotenství - Jak cvičit v těhotenství

datum: 2017-05-12 01:34


Chcete se dostat co nejdříve po porodu do formy? Začněte rozumně cvičit. Zjistěte, jaká cvičení po porodu jsou vhodná a proč není dobré držet diety.

Cvičit můžete i v těhotenství. Zkuste overbally, pilates

– zde je nutné si dávat dobrý pozor, abyste nezakopla, cvičit na nízkém stepu a nepřehánět to s otočkama. Vhodnější je posilovací forma step-body .

Fotonávod: Cvičení pro těhotné zvládnete i vy

Ve 75. týdnu těhotenství dokáže lékař poznat na ultrazvuku pohlaví miminka , a tak můžete začít vybírat jméno pro miminko.

Cvičení a hubnutí po porodu | Nutriklub

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Po uhnízdění se začínají u ženy objevovat první příznaky těhotenství , jako je vynechání menstruace nebo napětí v prsou. V těle probíhají hormonální změny , proto se poměrně často objevuje ranní nevolnosti , zvracení , nadýmání nebo nechutenství. Ty ale za pár týdnů odezní.

Bojíte se, že si díky těhotenskému bříšku celých devět měsíců nezacvičíte? Není důvod své oblíbené aktivity vynechávat. Je potřeba jen dodržovat určitá pravidla a poslouchat své tělo. Cvičení v  těhotenství pomáhá lépe zvládat nevolnosti spojené s hladinou těhotenského hormonu v krvi, pomáhá lepšímu proudění krve v dolních končetinách a předchází tak tvorbě křečových žil, učí správnému dýchání, kterého využijete u porodu a mnoho dalších pozitiv. Těhotenství představuje pro tělo zátěž a přiměřené dávky cvičení mu umožňují se s ní lépe vyrovnat. Udržíte se v lepší psychické pohodě, nebudou vás tolik trápit bolesti zad a svalů, přibrzdíte nadměrné přibírání a po porodu se rychleji vrátíte na svou váhu. Takže? Hurá na to!!

Žádné babské pověry! Přečtěte si všechny potřebné informace o těhotenství a jeho průběhu. Tento průvodce těhotenstvím uvádí na pravou míru předsudky o těhotenství. Ověřila je porodní asistentka a také maminky na .

Posilovat v těhotenství   byste měla, jen pokud máte s posilováním zkušenosti už z období před otěhotněním a jen pod vedením zkušeného instruktora, který zná problematiku těhotenství. Samozřejmě budete posilovat jiné svalové partie a volit jiné pozice, nebudete cvičit do maxima ani do krajních poloh. Také byste měla vypustit všechny cviky, při nichž se zvedá zátěž nad hlavu nebo nad břicho, silové a rotační cviky, cviky v hlubokém předklonu a dřepu, ve vyšších stadiích těhotenství také cviky v lehu na zádech, cviky namáhající pánevní dno a cviky zvyšující nitrobřišní tlak. 

Během prvních osmi týdnů vznikají všechny orgánové soustavy miminka. V této době je proto nejvíce citlivé a je tedy potřeba vynechat návykové látky jako cigarety a alkohol v těhotenství. Hodit se naopak budou vitamíny v těhotenství , zejména když řešíte, co jíst v prvním trimestru.

V těle ženy dojde po pohlavním styku ke splynutí vajíčka a spermie. Takto oplodněné vajíčko doputuje do dělohy, kde se uhnízdní v děložní sliznici a dále se vyvíjí.

«Jak cvičit v těhotenství» - obrázky . Další obrázky «Jak cvičit v těhotenství».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?