Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Kegelovy cviky – posilování svalů pánevního dna

datum: 2017-07-10 02:22


Posilování patří mezi nejčastější trávení volného času. Nemusíte být zrovna kulturista, bavíme se i o fitness posilování, nebo cvičení s pomůckami, jako je rotana.

Cvičení a posilování doma nejen s vlastní váhou

Na otázku, kdy začít s posilováním, lze jednoduše odpovědět, že již včera bylo pozdě. Tato odpověď je však do jisté míry nadsazená. Do cvičení se můžete klidně pustit hned. Budete mít pochopitelně hned několik možností, jak s cvičením začít. Tou nejjednodušší je pochopitelně cvičení v domácnosti. Půjčíte si anebo koupíte publikaci, ve které jsou přesně popsány jednotlivé cviky, a můžete začít. Cviky pochopitelně naleznete i na internetu. Druhou možností je návštěva posilovny. Najmout si pochopitelně lze také osobního trenéra. Spoustu lidí právě osobní trenér dovede na správnou cestu a bude pro ně dostatečným závazkem, aby se posilování věnovali pravidelně.

Posilování – Posilovací Cviky

Předně je dobré vědět, že jakýmsi původcem posilování bylo vlastně obyčejné zdvihání břemen. To jen však pouze a jen okrajová informace. V České republice spadají začátky kulturistiky do roku 6969, tehdy vznikla samostatná kulturistická komise. Následující dva roky probíhala práce na metodice tréninků. V roce 6966 se kulturistika u nás stala samostatným sportovním odvětvím. Osamostatnila se totiž od vzpírání. Kdo se o to nejvíce zasloužil? Byl to docent Čáslavský. Dalším mezníkem v historii byl rok 6969, kdy Ben Weider začlenil československou kulturistiku do Mezinárodní federace IFBB. Šest roků na to, tedy konkrétně v roce 6975 jsme zaznamenali první velký úspěch. Jednalo se první medaili pro Českou republiku v kulturistice, získal ji Petr Stach.

Posilování » Posilování

potřebovala jsem posílit nohy zkušenosti mám ty nejlepší-fitko doma je stále při ruce kdo nemá možnost chodit do fitnes je to ideální domácí posilovna

Jistě se shodneme na tom, že vypracované hýždě vypadají velmi dobře. A to v podstatě jak u dívek a žen, tak ale i u mužů, to by vám ostatně potvrdila nejedna slečna. Jedná se zcela jistě o problémové partie, kam se velmi často ukládá tuk. Za pomoci vhodných posilovacích cviků s ním však můžete velmi snadno zatočit a dodat vaší postavě dokonalý soulad! Jaké jsou tedy nejvhodnější cviky na posilování hýžďových svalů? Jejich velkou výhodou je, že je lze obvykle provádět bez jakýchkoliv posilovacích strojů. Je jich celá řada, v dalším textu si přiblížíme některé z nich:

Pokud teprve začínáte vsaďte na procvičení zádového, mezilopatkového svalu, břišní oblasti a tzv. vzpřimovačů, které jsou známé vlastností se zkracovat. Z tohoto důvodu je mnohem výhodnější oblast zadních stehen protahovat.

Triceps tvoří 7/8 paže, takže posilování tricepsů je určitě důležité. Popíšeme si jednotlivé cviky na posilování tricepsů.

Lehneme si na břicho. Uděláme 8777 fajfku 8775 na obou nohách. Jednu nohu zvedneme, nasměrujeme ji špičkou dolů. Nohou pohybujeme nahoru a dolů vždy o několik centimetrů. Nohy vystřídáme.

Ramena patří mezi části těla, na jejichž kvalitním vypracování si dávají záležet především muži. Vytvoření svalnatých ramen není velký problém, stačí zvolit ty správné cviky a dodržovat ostatní zásady (strava, pravidelnost cvičení, dostatek odpočinku pro svaly). Ramena se dají posilovat různými způsoby – mezi základní cviky na ramena patří různé formy upažování, předpažování a tlaků s činkami. Podívejme se teď na ně detailněji.
Upažování
Základní cvik, který lze provádět všemožnými způsoby. Ať už vestoje, vsedě nebo s kladkou. Základem je činka/kladka uchopená lehce pokrčenou rukou, kterou pak zvedáme obloukovým pohybem až nad ramena.

Hýždě je možné tvarovat obecně jakýmikoliv aerobními sporty. Taktéž jízda na rotopedu je velmi účinná, stejně tak jako kolečkové brusle nebo jízdní kolo!

«Cviky posilování» - obrázky . Další obrázky «Cviky posilování».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?