Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Cvičení podle Ludmily Mojžíšové

datum: 2017-06-25 16:46

další video v pořadí «Cviky podle mojžíšové»


Jen bych ti taky doporučila návštěvu Zkoušela jsem cvičit podle knížky a videa a pak mi fyzio ukázala, kde dělám dost velký chyby.

JAK NA MIMINKO - Metoda Mojžíšové

Osobně doporučuji provádět každý cvik 5x vpravo - vlevo, 5x vyhrbit - prohnout, či 5x PDK - LDK. Pokud pociťujete potřebu, či prospěšnost konkrétního cviku pro vaše tělo, individuálnímu přístupu se nebraňte. Individuálně vám může některé cviky zadat též asymetricky v souvislostí s vaším funkčním svalovým problémem nebo skoliosou.
Cvičení Ludmily Mojžíšové neprovádějte švihem, ale pozvolným zapojováním jednotlivých svalů.
Cviky provádějte do příjemného tahu či napětí.
Následně, ani při cvičení by neměla být pociťována bolest! Případné potíže konzultujte s

Cvičení podle Ludmily Mojžíšové - Luas Dancing School

Děkuji za rychlé odpovědi. Já jsem začala cvičit před měsícem. Cvičím 7× denně 8 cviků + dýchání do pánve, hýždí, hrbu, žaludku atd., je to fajn. Na kontrolní cvičení jdu v pondělí. Doufám, že mi to také pomůže.

Cvičení podle Mojžíšové – pomůže otěhotnět i vám?

CVIK 8 Leží me na bří &scaron ku, paže si můžeme složit pod hlavu, nohy má me natažené , palce nohou u sebe, paty volně. S vý dechem stá hneme obě půlky zadečku k sobě. Drží me stažení a volně dý chá me &ndash asi 6 é se nedechneme , stá hneme je&scaron tě ví ce, vydechneme a povolí me. Uvědomujeme si, že zatí ná me pouze zadeček , ne dolní končetiny.

Nezapomeňte oddálit ramena od uší a rotovat celý trup. Nezašvihávat, paži, cvik provádět tahem svalů. Rotujete páteř ve velmi důležitém prostoru přechodu hrudní a bederní páteře.

Účinné cvičení pro statické nebo dynamické posilování včetně aktivace hlubokých svalů. K dokonalému provedení cviků je potřeba umět se správně "zpevnit zevnitř".

Při prvním leží žena uvolněně, s dlaněmi pod čelem, s nádechem tiskne k sobě půlky hýždí s výdechem uvolní. Může jí pro zvětšení efektu pomáhat muž protitlakem na hýždě v momentě nádechu a stisknutí hýždí k sobě. Tento úkon může mít i erotickou jiskru, kterou při dlouhém snažení každý pár potřebuje.
 

V internetových diskuzích je možné najít řadu příspěvků týkajících se osobních zkušeností pisatelů s touto metodou. Za všechny jich několik vybíráme:

Já jsem cvičila 7 roky. Zkrátila se mi doba krvácení ze 7 na 9 dny. Měla jsem to předepsané od gynekologa kvůli mi to proplácela zdravotní pojišťovna. Cvičila jsem doma a 6× za měsíc jela na odblokování. Souhlasím s tím, že je třeba aby cviky učil někdo kdo na to má školení.

Stav pohybového aparátu a jeho kondice přímo souvisejí s vnitřními orgány a jejich správnou funkcí. Nejčastější příčinou bolestí pohybového aparátu je muskulární dysbalance, tedy svalová nerovnováha. Naše statické zatížení převážně v sedu nechává některé svaly v kontrakci trvale, jiné nepotřebuje vůbec. Zjednodušeně řečeno tato nerovnováha způsobuje posuny kostí, tedy blokády, které se hlásí bolestí.

«Cviky podle mojžíšové» - obrázky . Další obrázky «Cviky podle mojžíšové».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?