Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Cviky na prsní svaly - KULTURISTIKA - FITNESS

datum: 2017-07-06 11:58


Hlubší dřepy zapojují hamstringy a hýždě víc než mělké. A neplatí to jen při dřepech, hloubka se vyplácí také u ostatních cviků, kde se krčí nohy. Pokud máte dobrou flexibilitu, choďte tak hluboko, abyste kyčle měli pod úrovní kolen.

Cviky - nohy - F

Boční zkracovačky na míči – Položte se bokem na míč. Ruku položte v týl S úklonem do strany vydechujte, zpět se nadechujte.

Trénink svalstva nohou - Bezsteroidová kulturistika

Testosteron, neboli mužský pohlavní hormon je přirozenou látkou hlavně mužského těla. Tvoří se ve varlatech a částečně v kůře nadledvin. Svou pozornost si určitě zaslouží, protože účinkem testosteronu, dochází k vytváření tělních bílkovin a k podpoře růstu svalové hmoty. Je

Posilování nohou

Zvedání pánve na jedné noze na míči – Lehněte si na zády na zem, ruce položte podél těla. Jednu nohu opřete o míč. S pohybem nahoru vydechujte. S pohybem dolů se nadechujte.

Opět bych měl říci "Zakopávání na přístroji". Tento cvik většinou můžeme provádět na témže extenzním stole, na kterém cvičíme předkopávání. Tento cvik je zaměřen na rozvoj zadní části (flexorů) stehen. Lehněte si na lavičku (na břicho), zasuňte nohy v oblasti Achilovy šlachy pod opěrky a chytněte se držáků před sebou, nebo nohou extenzního stolu! Nyní silou svalů zadní části stehen pokrčte co nejvíc nohy! Hýždě během celého cviku nezvedejte ze stolu! Při spouštění do základní pozice se nadechujte, při maximálním pokrčení vydechujte! Tento cvik je možné provádět i jednou nohou ve stoji na speciálním přístroji.

Mrtvé tahy s velkou činkou – Uchopte osu na šíři ramen. Začněte pohyb dolů pokrčením v kyčlích a a kolenou. Záda jsou neustále v neutrální (rovné pozici). Při pohybu dolů se nadechujte. Při pohybu nahoru vydechujte.

Stahování paží neutrálním úchopem na stroji – Uchopte madla stroje. Při pohybu dolů vydechujte. Při pohybu nahoru se nadechujte.

Zanožování a zvedání trupu v upažení skrčmo vleže na břiše – Lehněte si na břicho, ruce skrčte. Současně zvedejte nohy a trup s výdechem. S pohybem dolů se nadechujte.

Zvedání pánve v podporu na boku s jednoručkou – Opřete se na boku o předloktí a uchopte jednoručku. Při pohybu boků nahoru vydechujte. Při pohybu dolů se nadechujte.

Rotace nohou s míčem mezi kotníky – Lehněte si zády na zem. Uchopte míč mezí kotníky a vytáčejte nohy do stran. Pravidelně dýchejte.

«Cviky nohy» - obrázky . Další obrázky «Cviky nohy».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?