Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Pět cviků na ploché bříško, které musíte pravidelně cvičit

datum: 2017-07-04 23:58

další video v pořadí «Cviky na ploché břicho doma»


Padesátý druhý ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech má svůj první víkend za sebou a k vidění toho bylo mnoho..

Cviky na ploché bříško | Kulturistika, Posilování, Fitness

Existují i další zajímavé cviky na břicho, některé jsou účinné více, jiné méně. S tímto základním cvikem můžete dělat mnoho variací a při správném provedení břicho dostává opravdu zabrat.

Cviky na ploché břicho – návody s obrázky | SvůdnéBř

Ahoj potřebuju zhubnout bříško vážim 58kg ale stejně nemám uplne plochy bříško:) tak bych potrebovala poradit jak na to dekuju

Ploché břicho

Málokdo se může pyšnit krasným a pevným břichem, protože vypracovat si ploché břicho zabere fůru času, úsilí a silné vůle. Určitě víte, že je nutné se správně stravovat a také zapojit cvičení na břicho. Na to, jak je vhodné se stravovat, se můžete podívat na tuto stránku a tady se podíváme na účinné cvičení.

Pokud chcete dělat rychlé pokroky při hubnutí , hodně se zapotit a spálit mnoho kalorií , pak zkuste některé intenzivní cviky. Zapojíte opravdu mnoho svalů, mezi nimi i břicho.

Protože pomocí cviků na břicho rozhodně nespalujete tuk na břiše. A aby Vaše přitažlivé svaly byly vidět a měl(a) jste přitažlivé břicho – musíte se také zbavit tuku na břiše.

S výdechem se vracejte kontrolovaným pohybem zpět. Břicho držte celou dobu zatažené a neprohýbejte se v bedrech. Proveďte nejméně 65 opakování.

Pro zhubnutí v oblastní břicha je důležitý nejenom zvolit ty správné cviky na hubnutí břicha , ale je důležité i to jak bude probíhat vaše cvičení. Pro hubnutí břicha totiž nesmíte vsadit na pouhé posilování břicha. Pokud se zaměříte na klasické cvičení , které zatěžuje břišní svaly a budete cvičit co nejintenzivněji, výsledkem vašeho cvičení spíše než hubnutí břicha , bude nárůst svalové hmoty břišních svalů. Takže místo plochého břicha, se vám větší část objemu tuku v oblasti břicha přemění na svalstvo. Břicho se vám sice zpevní, ale jeho objem se výrazněji nezmenší. A to není to, co byste chtěli, při snaze o hubnutí břicha.

Pomalým jezením dosáhnete toho efektu, že po konzumaci posledního sousta již nebudete mít pocit hladu. Když jídlo sníte rychle, dochází k tomu, že tělo si vyžaduje další sousta. Pokuste se také živočišné tuky nahradit co nejvíce tuky rostlinnými. Nežádoucí je také nadměrná konzumace cukru a potravin s jeho vysokým obsahem. Vyvarujte se také bílého pečiva a tučné maso vepřové či hovězí vyměňte za drůbež. Rozhodně nezapomínejte na snídani. Ta musí být energeticky vyvážená. Ideální kombinací jsou nízkotučné sýry s celozrnným pečivem. Lidé, kteří pravidelně nesnídají, toho za den spořádají mnohem více než ti, jež na snídani nezapomínají. Tři hodiny před spaním již nejezte.

Videa obsahují posilování ramen a prsních svalů, zpevnění tělesného jádra, které je důležité proti bolesti zad a ochabování svalů , posilování paží a svalů na nohou a nejdůležitější část, cviky na ploché břicho, kde několikanásobně posílíte břišní partie. Naučte se, jak odstranit svalovou nerovnováhu, zlepšit svou fyzickou kondici, efektivně spalovat tuky a posilte svůj kardiovaskulární systém. Není nic jednoduššího, než s tím začít právě teď. Kurz je určený pro každého, kdo má problémy s nadváhou, kdo se chce cítit líp, nebo třeba pro ty, co nemají rádi cvičební pomůcky, těžké stroje a dojíždění do posiloven. Cvičit můžete v pohodlí domova , a pokud najedete na pravidelný režim denního cvičení, zjistíte, že už vlastně bez cvičení nemůžete být.

«Cviky na ploché břicho doma» - obrázky . Další obrázky «Cviky na ploché břicho doma».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?