Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Nejlepší cviky na břicho: Zapomeňte na tělocvičnu, vyrazte

datum: 2017-06-21 19:10

další video v pořadí «Cviky na břicho prkno»


Cvičení s rotačním diskem je tak nejenom jednou z mála možností pro lidi, kteří mají problémy s páteří a se zády, jak procvičit břišní svaly, je to zároveň pro tyto lidi často naprosto ideální cvik i na jejich zdravotní potíže se zády. Obzvláště lidé, kteří mají sedavé zaměstnaní a z toho vyplívající problémy se zádovými svaly by měli na rotačním disku cvičit. Na rozdíl od jiných cviků na břicho toto cvičení páteř a záda nezatěžuje, naopak přispívá k jejich posílení. Cvičení na břicho na rotačním disku má i další výhody a to obzvláště pro ženy, protože se při cvičení na disku procvičují i další pro ženy důležité partie jako třeba hýždě, nejúčinnější je však jednoznačně na břichu.

Posilování břicha: jak ano a jak ne, aby byly vaše „buchty

Na tomto videu můžete vidět některé příklady cviků s rotačním diskem a také svalové skupiny, které se při tomto cvičení zapojují.

3nejlepší cviky na ploché břicho! V létě ho budete moci

Břišní svaly jsou výjimečné, protože dodávají podporu držení těla, také mají velký vliv na tvar postavy. Například nejvíce viditelné břišní svaly, rectus abdominus, jsou svaly zodpovědné za tzv. six pack, samozřejmě pouze tehdy, jsou-li pořádně a správně trénovány.

Účinné cviky na zpevnění břicha

Pokud chcete skutečně kvalitně procvičit břišní svaly a dosáhnout třeba i takových výsledků jako profesionální kulturisté, pak jistě neuškodí poznat svalovou skupinu, zjednodušeně nazývanou břišní svaly, trochu blíže.

S posilováním břicha začneme od nejjednoduššího cviku – jednoduchý „leh sed“ . Úmyslně píši uvozovky, protože o opravdový leh sed nejde – ten necháme profesionálním sportovcům.

Synefrin urychluje bazální metabolismus a celkový energetický výdej vašeho těla, díky tomu dochází ke zvýšení krevního tlaku a bušení srdce. Právě to je důvod, proč by synefrin neměl být užíván lidmi, kteří mají problémy se srdcem, těhotnými ženami a dětmi.

Tento cvik logicky následuje potom, co zvládnete TRX plank. V současné době patří k asi nejcvičenějším TRX cvikům na břicho.

Naučte se – nejen při cvičení – správně dýchat, tzv. do břicha. Většina z nás tak dýchá přirozeně. Stačí tento pohyb jen více prohloubit a zapojit bránici. Zkuste to pro začátek vsedě:

Chcete se udržet v kondici? Vyzkoušejte kruhový posilovací trénink na celé tělo. Vhodný pro každý věk, do posilovny nebo domácí cvičení.

Hledáte cviky, které vám pomohou od bolesti zad? Vyzkoušejte 65 cviků na spodní záda a břicho, které můžete provádět v kanceláři.

«Cviky na břicho prkno» - obrázky . Další obrázky «Cviky na břicho prkno».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?