Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Katy a její kejty: Cvičení s Jillian Michaels 1

datum: 2017-05-19 11:58


Chtěla bych se zeptat jestli se dají v Brně ty dvd koupit nebo pouze stáhnout z internetu, popřípadě odkaz ) děkuji mnohokrát

Cvičení s Jillian Michaels: 30 Day Shred

Pondělí KF L6 a 6WSP L6
Úterý KF L6 a 6WSP L6
Středa KF L6 a 6WSP L6
Čtvrtek KF L6 a 6WSP L6
Pátek KF L6 a 6WSP L6
Sobota KF L6 a 6WSP L6 (jen pokud chcete)

Cvičíme s Jill 2: Ripped in 30 - eBlogeř

Cvičení s Jillian probíhá formou cviků podle videí, kde ona sama předcvičuje. Cviky jsou vcelku náročné a mohou být pro někoho odrazující. Netrvají déle než  85 minut. 75 minut samotné cvičení a zbytek je protažení a strečink. Zároveň se cviky snaží maximální efektivity za co nejnižší čas. Cvičit byste tak měli pravidelně celých 85 dní, kdy se projeví výsledky a tělo již bude zpevněno.

SJill jde všechno lépe. :-)

já cvičila tu třicítku a kombinovala s 6pack 6 weeks, ale teď mám stažený body resolut, je to na 95 dní. začíná se pondělkem tak to jsem prošvihla, takže začínám od příštího týdne, stejně jsem si na to potřebovala objednat posilovací gumu… Já cvičím, když mám zrovna čas. většinou kolem poledne, když jde malý spát, takže jídlo vůbec neřeším. Nepotřebuju nějak extra zhubnout, ale zpevnit

Kila šla dolů,ale hlavně se zformovala postava a ubrala jsem dost na centimetrech. Já jsem jsem se dřív jen koukala na váhu,ale je nejlepší se jen měřit. Svaly váží víc než tuk a jen ty tu postavu formují. Jen se nelekni,když ti nejdřív o něco poskočí nahoru,ono to pak po týdnu-69 dnech cvičení spadne a + o pár kilo k tomu míň )

Extrémní trénink obsahující dva 95-ti minutové Levely zaměřené na posilování, kickbox, jiu-jitsu a jógu. Můžete cvičit každý Level zvlášť nebo oba dva dohromady. Možnosti jsou neomezené. Pro větší efektivitu je vhodné dodržovat jídelní plán.

Pondělí KF L7 a 6WSP L6
Úterý KF L7 a 6WSP L6
Středa KF L7 a 6WSP L6
Čtvrtek KF L7 a 6WSP L6
Pátek KF L7 a 6WSP L6
Sobota KF L7 a 6WSP L6 (jen pokud chcete)

Ahojky… Holky, mám za sebou třetí den - nenávidím „two minutes of cardio“… Jsem od přírody líný člověk, ale potřebuji poradit… Do práce jezdím o půl sedmé, domů se vracím v šest-sedm večer… Kdy je nejlepší cvičit??? Teď přes víkend v klidu, dneska jsem si to dala před práci, ale pak jsem zase nevěděla, kdy snídat… Kdy cvičíte vy??? 

Třiceti-denní program od Jill je efektivní sestava cvičení, kombinující hned několik aktivit. Sportovní aktivity jako je klasický silový trénink, kickbox, jóga, pilates, ale i aerobik, posilovací cviky nebo balanční techniky, tvoří komplexní sestavu pro celé tělo. Toto posilování tak nevynechá žádné důležité svalstvo na těle a je efektivnější, než leckterý sport.

Jillian Michaels  je americká osobní trenérka. Ve své domovině je značně populární a získala si tak prestižní jméno právě díky svým revolučním a efektivním programům na tvarování těla. Její nejúspěšnější  85 Day Shred  je efektivní cvičení na doma. Sama kdysi trpěla nadváhou a tak má nejen zkušenosti, ale hlavně si i získá lehce důvěru a uznání právě svými výsledky.

«Cvičení s jill level 1» - obrázky . Další obrázky «Cvičení s jill level 1».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?