Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Posilování

datum: 2017-05-11 15:58

další video v pořadí «Posilovani cviky»


Jak si vybrat správného trenéra ve fitnesscentru Rozhodli jste se začít cvičit, ale nevíte, jak na to? Přemýšlíte nad tím,

Nejlepší posilovací cviky se židlí - Běhej srdcem

Westside Barbell trénink je v podstatě tréninková metoda, která kalkuluje se čtyřmi dny na trénink. Z toho dva dny jsou vyčleněny na horní partie těla, zatímco zbylé dva dny jsou zaměřeny na dřepy a na mrtvý tah. Jeden den tréninku je zaměřen na maximální zatížení a druhý den je pak věnován tréninku na dynamické zatížení. Pro vylepšení kondice byly začleněny do tréninku taktéž cviky jako tahání těžkých aut či saní. Westside Barbell používá také ke svému tréninku velké činky, jednoruční činky, řetězy, kladky a elastické popruhy.

Vytvarujte si dokonalou postavu doma! | Domácí posilovna

Tedy zpět na začátek: běhání je, jak jsme si již řekli, pohyb poněkud jednostranný a každou jednostrannou zátěž nutno kompenzovat.

Jak začít běhat: Posilování a strečink

Rozhodující v silovém tréninku je koncentrace na zvedání co nejtěžších vah, kdy byste se měli pokoušet navyšovat zvedanou hmotnost zhruba o dva až pět kilo v každém tréninku. S pomocí krátkých a intenzivních tréninků byste neměli mít těžkosti s regenerací. Je potřeba si však uvědomit, že tento druh silového tréninku je vhodný pouze pro středně pokročilé kulturisty, kteří už mají určitý silový základ.

Posilování přináší všeobecně dobrý pocit a to jak z toho, že jsme udělali něco pro své zdraví, tak i proto, že je určitá šance, že budeme vypadat zase o něco lépe. Pokud totiž provádíme vhodné cviky, můžeme docílit zpevnění či vytvarování určitých tělových partií. U mužů se jedná nejčastěji o ruce. Pojďme si přiblížit několik vhodných cviků, díky kterým je možno posílit tricepsy a samozřejmě i zvětšit jejich objem:

Mladí muži, kteří zavítají do posilovny zcela poprvé bez asistence osobního trenéra se nejčastěji dopouštějí následujících omylů jako nadměrná zátěž, nedostatečné procvičení těla před začátkem posilování, nadbytečné zatěžování nebo naopak přetěžovaní daných svalových partií.

O něco jednodušší obdoba velmi oblíbeného bench-pressu, která Vám umožní soustředit se více na výkon a méně si lámat hlavu s provedením. Tlaky s jednoručními činkami patří mezi ty nejzákladnější posilovací cviky na hrudník, a určitě by tak neměly chybět ani ve Vašem tréninkovém plánu.

Rozhodli jste se pro formování vaší postavy a nemáte dostatek informací, jak správně začít? Nezoufejte, náš článek je tady přímo pro vaše potřeby. Pro začátek vám gratulujeme k vašemu odhodlání cvičit a udělat správný krok k vašemu zdraví a vysněné postavě.

V případě, že se rozhodnete pro první návštěvu fitness centra, určitě se poohlédněte po specializovaném trenérovi, jež vám osvětlí způsob cvičení, seznámí vás se prováděním cviků a také vám sestaví cvičební plán přesně na míru. Doporučuje se také konzultace s osobním trenérem alespoň 6 – 7 měsíce, kde vychytáte možné pohybové chyby při provádění daných cviků. Nevhodně realizovaný cvik může vašemu zdraví uškodit. Peníze za trenéra se v začátku určitě vyplatí.

Usměvavá lékařka, lektorka a osobní trenérka. Aktivní běžkyně s mnoha mistrovskými tituly. Kromě sportu se také věnuje své rodině (má tři malé potomky) a běžecké komunitě, zvláště pak ženám a maminkám, jimž pomáhá s návratem do formy. Sama zvládla půlmaratón dva týdny před porodem svého třetího (zdravého a šťastného) následovníka. První maratón po porodu odběhla už necelých pět měsíců po narození syna.

«Posilovani cviky» - obrázky . Další obrázky «Posilovani cviky».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?