Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Hithit - Animovaná videa zdravého cvičení pro děti Lali jóga

datum: 2017-06-21 11:58

další video v pořadí «Jóga cviky pro dva»


Cvičení pilates na speciálních strojích napomáhá zintenzivnit či oživit běžné lekce pilates. Cvičení na strojích může sloužit jako forma rehabilitačního cvičení. Dále je možné na strojích provozovat kardio cvičení při minimálním zatížení kloubů. Jde o aktivitu vhodou jako doplněk k dalším sportům  či tanci. Díky speciální konstrukci jednotlivých strojů je možné efektivně posilovat různé svalové skupiny či protahovat zkrácené svaly. Vše záleží na domluvě speciálně vyškoleného lektora s klientem - cvičení může být jemné, rehabilitační, nebo naopak kondiční. Lekce na strojích probíhají individuálně nebo v malých skupinkách, což zaručuje důkladnou péči lektora po celý čas lekce. 

Vyzkoušejte si svou ohebnost s pozicí želvy - Spojuje nás jóga

Ráno je tma, chladno a tělo se vzpírá. K večeru se otevírají divadla a kina, chodí se na večeře a domů je to někdy příliš daleko, nebo naopak už úplně blizoučko… Povedlo se vám začít plnit jógová předsevzetí verze 7567? Jestli ne, zamyslete se nad poledními lekcemi.

Rezervace a přehled cvičení Šumperk - jóga, pilates, cvičení.

Cvičíte-li jógu už nějaký ten pátek, jistě se začínáte poohlížet po složitějších pozicích. Právě pro vás tu mám  jeden z jógových oříšků pozici želvy.

Jóga pro dva - Spojuje nás jóga

Jóga má mnoho podob. Jednou z nich může být také jemné cvičení vhodné pro nastávající maminky, které pozitivně ovlivní těhotenství a porod. Přináší uvolnění, protažení i posílení svalstva, zvyšuje energii, odbourává stres, snižuje bolesti zad. Naučí vás správně dýchat, pracovat s vlastním tělem a myslí. Je také výbornou metodou jak si zajistit brzký návrat ke zpevněné krásné postavě po porodu. Hlavně ale vytváří prostor, kde je možné věnovat se sama sobě a prohloubit spojení s miminkem.

Povede-li se vám ásana správně, získáte dalšího velkého pomocníka na cestě ke zdravému, silnému a ohebnému tělu. Jaké jsou konkrétně její největší benefity ?

Lekce zdravotního cvičení kombinují jógu, pilates, kalanetiku, strečink a posilování. Jsou zaměřené na posílení hlubokého svalstva a stabilizačního systému těla. Toto cvičení vede ke správnému postavení těla a odstranění potíží s tím spojených (bolesti zad, hlavy, kyčlí apod.). 

Stoupněte si naproti sobě. Přední noha je o krok vpřed, druhá vzadu na špičce. Jeden vás provede výpad vpřed pravou nohou, druhý výpad vpřed levou nohou. Trup směřuje vpřed, mezi sebou držíte míč. Provedete nízký dřep, a to současně, dokud koleno nohy, kterou máte vepředu, nedosáhne pravého úhlu. Poté se vraťte do výchozí polohy.

Ideálně takové, které vám pomohou s protažením nohou a kyčelních kloubů. Výborně se k tomu hodí např. pozice orla (na obě dvě strany samozřejmě).

Další oblíbené cvičení, ke kterému potřebujete židli. Stoupněte si zády k židli, nohy mírně od sebe a pokrčte je v kolenou. Přidržte se po stranách sedadla židle. Druhý z páru si stoupne zády před vás, a udělá to samé, ovšem dlaně položí na vaše kolena. Během cvičení ohýbejte lokty a mějte zpevněný trup.

Rozpohybování našich hraček v krátkých animovaných rozcvičkách nás i děti moc baví, ale je nákladné. Proto si vás dvoluji požádat o finanční pomoc Kč. Náš rozpočet na natáčení 5 krátkých filmů je Kč, které bohužel nemám. Pokud nasbíráme alespoň cílovou částku, zbytek doplatím a projekt relalizujeme. Pokud nám pomůžete, videa bychom vytvořili a zveřejnili na stránkách do září letošního roku.

«Jóga cviky pro dva» - obrázky . Další obrázky «Jóga cviky pro dva».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?