Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Profesionální posilovací stroje - mp

datum: 2017-05-13 23:10

další video v pořadí «Jednoruční činky cviky»


Představujeme Vám naprostou novinku - Golfový trenažér SIX PAK TRAINER od americké značky TUFF STUFF! Tento multifunkční posilovací stroj je určený pro důkladné procvičení celého těla.
Pro více informací klikněte ZDE.
***********************
Unikátní golfová hůl dodávaná s tímto trenažérem Vám zajistí perfektní simulaci golfového švihu a tím procvičíte právě ty svalové skupiny v těle, které jsou nejvíce namáhány v létě během hry.

Podložky

Pilates je cvičení rozvíjející koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává svalstvo zádové, břišní a hýžďové jako základ správného držení těla. Technika celkově vede k dlouhým, štíhlým svalům a správnému dýchání. Vhodné pro muže i ženy jakéhokoliv věku.

Posilovací činky, závaží na činky | KETTLER

Jde o cvičení na velmi rychlou house-music s prvky bojových umění, složené z jednoduchých technik a jejich kombinací. Velmi rychle zvýší vaši fyzickou kondici. Neobsahuje téměř žádnou choreografii a je vhodné i pro muže.

Nejlepší posilovací cviky na různé partie těla

Protože cviky na břicho jako sklapovačky či zkracovačky jsou chronicky známé, zaměříme se jen na pár méně obvyklých cviků:

Hlavním přínosem cvičení na Bosu (nestabilní plocha) je zapojení svalů hlubokého stabilizačního systému páteře. Hodina Bosu cardio probíhá v rychlejším tempu, střídají se dynamické části, balanční cviky, dynamické i statické posilování, intervalový trénink, někdy i kruhový trénink. Cvičí se jak s vahou vlastního těla, tak např. s činkami nebo posilovacími tyčemi. Závěrem každé hodiny je protažení. Cvičí se v teniskách.

choreografická lekce tvořená dynamickou, "spalovací" částí a krátkým posilováním problematických partií lekce není vhdodná pro úplné začátečníky

Po zahřátí bude následovat 85 - 95 minut intenzivního kruhového tréninku v aerobním až anaerobním pásmu tepové frekvence, kterým mimo jiné nastartujeme metabolismus a posílíme kardiovaskulární systém. Procvičíme všechny svalové partie na jednotlivých stanovištích, využijeme pomůcky jako je např. TRX®, Bosu®, expandery, činky, posilovací tyče a gumičky. Závěrem hodiny bude důkladné protažení.

Pro sledování stavu objednávky je potřeba se nejprve přihlásit. Nemáte-li ještě svůj uživatelský účet, zaregistrujte se prosím.


Hledáte účinný spalovací a posilovací trénink pro začátečníky i pokročilé? Břišní pekáč nahrazuje cvičení v posilovně a je téměř bez choreografie.

cvičení na velkých míčích obsahující rehabilitační prvky pro zlepšení stability a ohebnosti páteře, balanční a posilovací cviky pro zpevnění a vytvarování postavy. Posilování celého těla nejen s vahou vlastního těla, ale i s různými posilovacím pomůckami (činky, tyče, overbally apod.) Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie, muže i ženy.

«Jednoruční činky cviky» - obrázky . Další obrázky «Jednoruční činky cviky».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?