Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Zásobník cviků (IX.): Záda - přítahy jednoručky v předklonu

datum: 2017-05-13 15:58

další video v pořadí «Cviky z jednoručkami»


Silový trénink byl po léta nerozlučně spojen s velkou nakládací činkou. Lidé věřili, že k vytrénování solidní postavy stačí lavička, stojánky a činka s dostatečným počtem kotoučů, což v mnoha případech byla (a je) pravda. Nejúčinnější cviky pro hmotu a sílu svalů, ať již v kontextu s bodybuildingem, powerliftingem či vzpíráním, předpokládají použití činky. Mnozí cvičenci pak nazírají jednoručky takřka výlučně jako doplňkové náčiní pro tvarování a definici svalů.

Cviky s jednoručkami vestoje | Domácí posilovna

V porovnání se stroji nabízejí jednoručky mnoho výhod, například jsou více motivující a přizpůsobují se přirozené dráze pohybu každého člověka. Pokrok si můžete snadno kontrolovat a svoje výkony opakovat. Každý zkušenější kulturista vám poví, že 655kg zátěž na jednom kladkostroji se může zdát lehčí, než 85 kg na jiném typu! Přirozený pohyb s jednoručkami velmi blízce sleduje tak zvanou optimální silovou křivku hlavních hybačů v celém pohybovém rozpětí. Délka pohybu vůbec je větší než u cviků s činkou: při klasickém benchpressu se činka zastaví o hrudník, zatímco jednoručky můžete spustit ještě níže a vytvořit větší růstovou stimulaci.

Bicepsový zdvih s jednoručkami | Posilovací cviky

Držení činky v obou rukách umožňuje vyšší zátěž a tím otevírá posilování ramen novou dimenzi. Pro techniku pohybu a postoj platí stejná pravidla jako pro výše popsané cviky.

KULTURISTIKA - Bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě

Vynikající posilovací cvik na budování nepřehlédnutelného hrudníku, na který se však poslední dobou poměrně zapomíná. Nenechte se však zmást, ti zkušení vědí, že v tréninkovém plánu nikoho, kdo to s posilováním svalstva v oblasti hrudníku myslí vážně, nesmí rozpažování s jednoručkami v leže určitě chybět. (Celý příspěvek )

Pro neznalého jedince možná na první pohled směšně vypadající, avšak plnohodnotný a rozhodně smysluplný posilovací cvik. Krčení ramen s jednoručkami významně pomáhá budovat trapézové svalstvo. Tyto svaly jsou však velmi často následkem stresu a špatných návyků plné pnutí, doporučujeme tedy věnovat patřičnou pozornost jejich uvolnění. (Celý příspěvek )

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Provedení: S výdechem upažujte: Zvedejte paže lehce pokrčené v loktech do stran. Pohyb ukončete v okamžiku, kdy paže dosáhnou úrovně ramen, v tuto chvíli budou dlaně otočené k podlaze. Pomalu a s nádechem se vraťte do základní polohy (paže visí při těle)

Asi vůbec nejznámější posilovací cvik, kterým začíná i naprostá většina mladých mužů. Není divu, biceps patří mezi nejčastěji posilované svaly a tento cvik jej zatěžuje opravdu naplno. Jakkoliv jsou však velké bicepsy pro Vás důležité, rozhodně nedělejte známou chybu a soustřeďte se i na rozvoj tricepsů, bez nichž nebudou Vaše paže nikdy řádně vytvarované. (Celý příspěvek )

Jednoruční činky se dají využít jak v silovém tréninku tak při full-body cvičení a posilovat s nimi můžete nejen v posilovně, ale i doma. Na výběr máte celou škálu různorodých cviků, přičemž zátěž činek můžete kdykoli operativně měnit podle vlastních potřeb. Jednoručky jsou velice účinné, protože kromě posílení hlavních svalových skupin zapojují do cvičení i spoustu stabilizačních svalů.

Jen těžko budete hledat jiné posilovací cviky zaměřené na posilování tricepsu, které ve svém tréninku používá tolik lidí. Francouzský tlak s jednoručními činkami má své nezastupitelné místo v mnoha tréninkových plánech, neboť jeho vliv na rozvoj tricepsu je znatelný a provedením přitom není tento cvik nijak zvlášť obtížný. (Celý příspěvek )

«Cviky z jednoručkami» - obrázky . Další obrázky «Cviky z jednoručkami».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?