Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Cvičení pro seniory

datum: 2017-06-19 16:46


Cvičení je určeno pro seniory všech seniorských věkových skupin, cvičí se na podložkách a v malých skupinkách (max. 65 cvičenců).

POHYBOVÁ CVIČENÍ SENIORŮ

Masíruje orgány břišní dutiny, mírní bolesti spodní části páteře a uvolňuje psychické napětí. To jsou účinky cviku, který se společně s námi můžete naučit.

Cvičení pro seniory - 1 | Cvičte s námi!

· Stoupněte si ke stěně, paty, hýždě, záda a hlavu k ní dobře přitiskněte, paže jsou podél těla. Nadechujte nosem, natahujte tělo směrem nahoru a přitom stahujte břicho. Hrudník se musí maximálně rozšířit a ramena tlačte ke zdi. Rychle vydechněte ústy. Vyprázdněte úplně plíce stlačením břicha. celé tělo se musí stáhnout. Cvičení opakujte pětkrát až desetkrát.

Cviky Pro Seniory

Touží te po lep&scaron í fyzické zdatnosti, po ohebněj&scaron í m a pevněj&scaron í m těle, ale nemá te na cvičení čas? Má te nějaké fyzické omezení nebo problé my s pá teří či koleny?

Svaly používáme a potřebujeme všichni v našem každodenním životě. Pokud nám svaly nefungují tak, jak by měly, může to vést k nerovnováze a problémům s chůzí. Silový trénink je tedy ideální prevencí svalové ochablosti. Posilování je také prospěšné díky zvýšení srdeční frekvence a krevního tlaku. Stejně jako u aerobního pohybu je však potřeba mít na paměti, že pokud jste se s touto aktivitou rozhodli teprve začít, musíte být opatrní a míru zátěže zvyšovat jen pozvolna.

Ráda si popovídám | Barča Zdravím všechny. Vidím, že v prosinci jste se na web někteří podívali. Ale na webu se a.


8. Cvičíme ze základního sedu sedíme na podložce, nohy máme pokrčené, chodidla na zemi a dlaněmi se opíráme za zády. Sedíme rovně, lopatky tlačíme k sobě a ramena k zemi. Střídavě s výdechem propínáme lehce nad zem pravou a levou nohu. Při protažení přitahujeme špičku a snažíme se v této pozici chvilku setrvat. 

Levou rukou se chyťte opěradla židle, abyste neztratili rovnováhu. Pohybujte pravým kotníkem, dělejte kruhy, osmičky nebo jiné pohyby. Poté vyměňte stranu.

Když se ráno probudíte, svaly jsou často ztuhlé a metabolismus, jehož chod byl v noci zpomalen, se pomaleji rozbíhá. Chceme-li zvolna reaktivovat tělo, můžeme provádět následující protahovací cvičení.

Napněte pravou nohu a zvedněte ji co nejvýš. Přitom zhluboka vydechněte. Noha musí zůstat napnutá. Levou rukou se dotkněte konce nohy. Stejně učiňte s levou nohou a pravou rukou.

«Cviky pro seniory na židli» - obrázky . Další obrázky «Cviky pro seniory na židli».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?