Cviky které vám zaručí skvělé výsledky

 

Cviky na záda vám pomohou od bolesti zad

datum: 2017-06-28 02:22

další video v pořadí «Cviky na páteř»


Všechny cviky provádíme pomalu a pracujeme také s dechem. V krajních polohách, zejména protahovacích a rotačních cviků, vydechujeme. Krajní polohu můžeme několikrát prodýchat, což nám pomůže lépe uvolnit napětí ve svalech a dosáhnout většího rozsahu pohybu. Každý cvik opakujeme alespoň 8x, dle kondice až 65x.

Cvičení, cviky na uvolnění bederní páteře

Při obtížích bederní páteře způsobených nevhodným sezením je nutné změnit ohnutou pracovní polohu zad, často spojenou také se sesunutím hýždí po sedáku židle daleko od opěradla. Je třeba celá záda vhodně procvičit. Pokud obtíže trvají, lékař pravděpodobně doporučí rehabilitaci, masáže, uvolňovací cviky pro bederní páteř a protahovací cvičení na okolní svaly. Přetrvávají-li značné bolesti zad, lékař si vyžádá podle potřeby chiropraktické či neurologické vyšetření, případně nasadí léčbu farmaky.

Příloha č. 2 Základní cviky pro rehabilitaci páteře

Jistě jste už někdy zažili bolesti zad , které Vám nedovolí otočit hlavou či si zavázat boty. Určitě jste někdy pocítili bodavou bolest mezi lopatkami a pro většinu z nás je delší stání ve frontě nesnesitelné. O častých bolestech hlavy ani nemluvě.

Cviky na krční páteř - krcni

Rehabilitační cvičení pro bederní páteř jsou zároveň velmi účinnou prevencí vzniku obtíží. Vhodný postup při řešení obtíží v oblasti bederní páteře najdete níže.

Typickou funkční poruchou oblasti krční páteře v důsledku práce u počítače je křečovité stažení svalů na zadní straně krku – na šíji ( svalový spasmus neboli kontraktura), dále to může být například zablokování kloubních spojů na krční páteři ( blokády kloubních spojů páteře , ústřel páteře ).

V poslední době si z tohoto důvodu mnoho mladých lidí sedá na míč ke svému počítači místo na židli.

Nejžádanější produkty:
Hurom - odšťavňovače
Angel juicer - odšťavňovače
Green Star - odšťavňovače
Omega a Sana - odšťavňovače
Kuvings - odšťavňovače
AQUA - destilační přístroje na vodu
YODA - lisy na oleje za studena
Sedona a DECA+ - sušičky potravin
Vitamix USA - mixéry
Blendtec Blender USA - mixéry
OmniBlend - profi mixéry

Vyzkoušejte určitě také komplexní Programy pro uvolnění a úlevu od bolesti bederní páteře ( tj. posloupnosti cviků s předepsaným počtem opakování) či specializovanou cvičební sestavu Pozdrav monitoru zaměřenou na rozhýbání celých zad (jde o posloupnost plynule navazujících cviků, většinou bez opakování). Osvědčené cviky, program a sestavu si následně zařaďte do Budíku.

Jako u cvičení na obrázku č. 65, jen paže jsou napnuty, balón je v polovině stehen a ruce jsou na podlaze v šíři ramen.

6. S trečink na krční páteř
Ruce spojíme za hlavou. V této pozici zatlačíme hlavou proti spojeným rukám. Klidně dýcháme a po chvíli tlak povolíme. Procvičení svalů v opačném směru provádíme tak, že přiložíme dlaně na čelo a tlačíme hlavu proti dlaním.

«Cviky na páteř» - obrázky . Další obrázky «Cviky na páteř».

Dále by Vás mohlo zajímat

Jak je to s věkem a váhou při běhání na běhacím pásu? Je vhodné cvičení na běhacím pásu s nadváhou? Je vhodné cvičení na běhacím pásu v pozdním věku? Jaká je současná nabídka běhacích pásů? Jak poznat kvalitní pás na běhání? Jaký je vliv výpadku elektřiny na běhací pás, když na pásu zrovna cvičíte? Je dobré se najíst před běháním na páse?